Subject: Rummu asulas pumpla rajamine teemaa kinnistule. Eelkooskõlastus
From: "Kadi Rajala" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Mon, 14 Apr 2025 15:26:21 +0300

Tere

AS Lahevesi (Lääne-Harju valla vee-ettevõtja) soovib rekonstrueerida kogu
Rummu asula ühisvee- ja -kanalisatsioonisüsteemi.

AS Lahevesi tellimusel koostasime eelprojekti ja esitasime
rahastustaotluse KIK Keskkonnaprogrammi toetuse saamiseks. Taotluse
menetlemise käigus soovib KIK, et me esitaks hiljemalt 17.04.2025
planeeritavate pumplate asukohtade maaomanike nõusolekud.

Sellega seoses palume Teil tutvuda kirjale lisatud pumpla asukoha skeemiga
(24154_Rummu plaan_Maaomanikele-TRAM.pdf) ja sobivusel anda kinnitus, et
Transpordiamet on nõus teemaa kinnistule pumpla rajamisega.

Lisan kirjale ka kogu projektiala skeemi (Rummu KP 2025-VK-1.pdf), millelt
on näha, et projekti raames soovime riigitee kinnistule rajada ka
torustikke, kuid nende kohta pole eelkooskõlastust vaja. Kui valmib
põhiprojekt (sh ka vastavat kvalifikatsiooni omava teede projekteerija
poolt katete taastamise projekt), siis esitame kogu projekti
Transpordiametile kooskõlastamiseks.

Tervitades

Kadi Rajala-Pihl

51 24 123

 <http://www.hekaprojekt.ee/> http://www.hekaprojekt.ee/

<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_camp
aign=sig-email&utm_content=emailclient> 	Viirusevabawww.avast.com
<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_camp
aign=sig-email&utm_content=emailclient>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.